[Epitesz-barkacs] Fw: Radiatormeret es elszamolas

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 30., Sze, 12:11:52 CEST

igazából HŐMENNYISÉGMÉRŐ

c) a hőfogadó állomáson elhelyezett hőmennyiségmérő a szolgáltatói
hőközpontban lévő hőmennyiségmérő költségmegosztója. A szolgáltatott távhő
elszámolásának alapja a szolgáltatói hőközpontban hitelesen mért
hőmennyiség.

pl
multidata S1 Működési leírás
Elektronikus hőmennyiségmérő. multidata S1.
Működési leírás. KARL ADOLF ZENNER.
Wasserzählerfabrik GmbH. Römerstadt 4. D - 66121 Saarbrücken ...
http://www.zenner.hu/pdf/10.pdf - Hasonló oldalak