[Epitesz-barkacs] Fw: rézcsőspirál minimális átmérője?

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 30., Sze, 14:18:19 CEST

>Van többletcsöved, nem próbálnád ki? Engem is érdekelne. Szerintem eléggé
>spiccen van. Nem csak az számít, hogy mekkora a cső átmérője, hanem a

azért kérdeztem, mert hátha valaki már túl van egy ilyen élményen

>falvastagság is. Ha tömör anyag lenne, sokkal kisebb rádiuszban is meg
>lehetne hajlítani.

>Persze, jó alaposan visszarugózik, simán lejön. De lehet, hogy lapos lesz

jó, ez tényleg logikus

>kissé, tehát lecsökken a belső keresztmetszete.

>Miért kell ilyen kis átmérőre tekerned?

egy kb 2 - 3 - max 5literes tartályban adná át a víznek, (helyszűke miatt
egy 100mm-es lefolyócsőből lenne) a felmelegedett vizet meg könnyebb
akárhova elvezetnem, mint az R410
útját hosszabbra szerelnem  (ott az 5m rézcsőhöz van utántöltés
nélküli állapot, és én is hajlamos vagyok a könnyebb utat választani :-) )

ha jól olvasgattam az összes infot, egy 40-50 celsiusos víz keletkezne,
és 40celsiusról meg akár több "fan coil" is megkaphatná
vagy mehetne egy szegélyfűtés csövébe is