[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Radiatormeret es elszamolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 30., Sze, 15:02:21 CEST

magus3 wrote:
> Vajk meglátását osztani tudom azzal, hogy 84-ig egy 89 lakásos
> tárhasházban laktam, és a 89 tulajdonos 178 felé húzott egy-egy
> lakógyűlésen

Bizony. De jött valami szabály nem túl régen (vagy törvény), miszerint az
ilyen lakóközösségekben a továbbiakban nem kell teljes konszenzus egy-egy
döntésnél, hanem ilyen-olyan (gondolom kérdésenként más-más) többség is
elég. Persze vannak esetek, amikor kell a teljes egyetértés, de ezek köre
nem túl nagy, és főleg tulajdonviszonyokat érint. Pl eladni egy részt a
közösből....