[Epitesz-barkacs] Fw: rézcsőspirál minimális átmérője?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 30., Sze, 15:45:10 CEST

On 30 Jul 2008 at 14:38, jhidvegi wrote:
> Aha. Akkor javasolok egy még könnyebb utat: ne tekerd a csövet
> sehogysem, hanem a vezetési irányban az eredeti csövet vedd körül egy
> küls~N cs~Nvel, miután lebontottad róla a szigetelést, és próbáld meg
> tömíteni valahogy a végeket, ahol a rézcs~N be- és kijön bel~Nle, és
> ebben a küls~N cs~Nben ellenáramban kergesd a vizet. Csak akkorára kell
> választani, hogy a hollandi átférjen rajta. De ha peremezés el~Ntt
> csinálod, elég, ha csak mondjuk 20mm bels~N átmér~Nj~n ez a cs~N.
Szerintem ragasztható pvc nyomócső, pl. 32 mm-es. A végén T
idomokkal. A leágazó ágba ragasztható menetes karmantyú, vagy
kapsz menetes leágazásút, itt vsatlakozhat a keringetés. Az
egyenes ág végébe dugót ragasztasz, amibe előbb fúrtál egy akkora
lukat, hogy egy tömszelencét beleszerelhess. Ezen átfűzöd a
rézcsövet, meghúzod a tömszelencét, és már peremezheted is a
rezet.
Ha nagyon meleg vizet csinálnál vele, akkor ugyanezt lehet fehár,
cpvc (utánklórozott pvc, ami hőálló) csőből csinálni.

üdv

szepygab