[Epitesz-barkacs] Fw: Radiatormeret es elszamolas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 30., Sze, 16:27:19 CEST

ez a fogyasztascsokkenes elhanyagolhato. eves szinten a dij tobb mint fele az alapdij! melegvizzel egyutt fizettem egy evben mondjuk 110eft alapdijat, es 100eft hodijat.
ha szet fagyoskodom magam, meg ablakcsere meg minden, akkor a hodijon megsporolok mondjuk 30%-ot. az 30eft egy evben. mennyi egy darab ablak??

vajk