[Epitesz-barkacs] Radiatormeret es elszamolas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 30., Sze, 16:28:51 CEST

igy van, egy vizora es ket homero meg egy proci. a jobbakban ultrahangos aramlasmero van. 20-30eft-nel kezdodik. uj lakasokba ilyet tesznek, mert ott egy ponton lep be a melegviz es megy ki a lakasbol.

de egy szokasos panelben minden szobaba kellene egy, plusz a konyhaba es a furdobe a melegviz miatt meg ketto. az mar durvan draga lenne...

vajk