[Epitesz-barkacs] Fw: Radiatormeret es elszamolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 30., Sze, 21:59:45 CEST

vajk fekete wrote:
> nemazt, hanem hogy olyan az elszamolasi modszer, hogy semmikepp nem
> tudsz keveset fizetni. ha megfagysz akkor sem.

Jó, csak hülyéskedtem. Valóban fel kéne számolni ezeket a távfűtő műveket,
és valami mást kellene helyettük kitalálni. Vagy megvizsgálni, hogy
egyáltalán ez az infrastruktúra lehet-e gazdaságos egyáltalán a km-eken
keresztül vezetgetett bazi vastag csöveivel, és ha igen, akkor a
háztulajdonosok birtokolta cég tulajdonába juttatni.

Kétségeim vannak, hogy lehet gazdaságos a jelen kiépítésben. Láttam egy
télen egy lakótelepen, hogy merre mennek a csővezetékek. Arrafelé széles
sávban el volt olvadva a hó a talajon. Tán még fel is volt száradva, de
ennyire már nem emléxem.