[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 31., Cs, 11:17:42 CEST

szerintem ugy dagad fel, hogy a hotagulastol a viz megno, a nyomas megno. igy a forraspont felmegy, nem forr, viszont mivel megnott es nyomast csinalt, az ilyen nyomast meg soha nem latott tartaly kipuposodik.

tkpn nem ugy fog felrobbanni, hogy felforr es szetnyomja a goz. hanem ugy, hogy felmegy a nyomas 10bar-ra, a homerseklet meg 130 fokra, de nem forr, mert nagy a nyomas!!! viszont ha a nyomas 12 bar-ra megy, es szetnyilik valahol a tartaly, akkor a nyomas leesik azonnal, es azonnal felforr az egesz egyszerre. az a bumm.

vajk