[Epitesz-barkacs] vasbeton furasa

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Már. 4., K, 01:18:02 CET

Pataki István írta:
> Vasbeton fodemet (cca. 10cm) kellene 2x 12-es lyukkal
> atszurni. Egyikkel biztosan elvetem a vasmentes reszt :(. Nem
> szeretnek tul sok furot es tul sok lyukat. Van erre megoldas?

Nekem a hilti sdsplusos 10-es furo, meg a hilti TE 14-es gep at szokta
vinni a 6-os meg a 8-as betonvasat. A rosszabb minosegu furoval parszor
kijott belole a vidialapka. Mindenkeppen nagy utoteljesitmenyu gep kell
hozza, nem ezek a praktikeres kereplok, es jo furo, akkor siman atviszi
a betonvasat is. Kicsit jobban kell neki majd nyomni :)