[Epitesz-barkacs] vasbeton furasa

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Már. 5., Sze, 14:41:52 CET

vajk fekete wrote:
> Horcsiknak azt hivka, amikot nem boltozat van, hanem lapjara tett
> teglak vizszintesen. Az nem terhelheto. Egy csomo '70-es evekbeli
> csaladihaz van ilyen, aminek emiatt nem lehet beepeiteni a tetoteret
> csak komoly betonozas utan.

Akkor nem jól ismertem a szót. Régi VI. kerületi háznál sikerült eljutni
a födémig alul is, felül is, és ott lapra helyezett akkori méretű, tehát
nagyobb kisméretű téglákból volt a födém igen enyhén ívesen bazi I
gerendák közé rakva.

Hááát, ha nem így van, én nem aludnék ott nyugodtan, max ha az lenne a
célom, hogy na most itt van vége, elég az egészből, ugrálok egy kicsit,
ezzel földrengést csinálok, és hadd szóljon (a fejemen a sok tégla). :-)

Biztos jól volt az anno kitaláva, de nekem olyannak tűnik, mintha
gödörcsapdára téglákat raknának mondjuk gallyakra, és alul kéne lenni.