[Epitesz-barkacs] hőtükör

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2008. Már. 11., K, 11:28:27 CET

Sziasztok!

Gábor!

Valamikor régen én ragasztottam, illetve nem ragasztottam, hanem

pici szeggel felszegeltem a radiátor mögé a radiátor méretű hőtükröt.

A tükrös felével kifelé. A sárga oldala volt a radiátor felé.

Igy nem volt feltűnő.

Nem tudom, mennyit spóroltam vele.

Az biztos, hogy a hőtükör mögött teljesen hideg volt a fal.

Emiatt a hőtükör és a fal közötti kis légrésben a lehűlő levegőből

kicsapódott a pára. Ez meg szép zöld penésztenyészetet eredményezett.

Igaz, csak akkor vettük észre, amikor leszedtük.

Csak akkor javaslom, ha légmentesen tudod feltenni, hogy ne
penészedjen mögötte a fal.
Vagyis a szélét körbe kellene kenni valamilyen ragasztóval. (csemperagasztó)
A tükör meg a fal között a néhány tizedmilliméter légrés a jobb szigetelés
miatt előnyös. Vagyis itt is egymásnak ellentmondó dolgok kompromisszumaként kell
döntened, cselekedned.

Üdv. Tibi