[Epitesz-barkacs] padlólap ragasztása

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Már. 26., Sze, 12:30:36 CET

Üdv!

Van nekem egy padlólapom (gres), ami alatt annyira tönkrement a ragasztás,
hogy már billeg. Nem akarnám az egész előszobát újraburkolni, csak ezt az
egyet visszaragasztani. A gond, ami miatt feljött valószínűleg: alatta megy
a fűtéscső és nagy a hőtágulás. Ráadásul nem is a ragasztás vált el, hanem
letépte a kiegyenlítő (Padlopon, vagy mi ..) felső rétegét. Olvastam, hogy
ezeknek csak fele a hőtágulása, mint a betonnak, úgyhogy nem meglepőek a
nagy feszültségek.

Először nagy hirtelen beragasztottam kinyomós akrillal, de az ugyanígy járt,
porlik a kiegyenlítő teteje és levált róla ragasztó, úgyhogy megint az egyes
mezőnél járok.

Ehhez kérnék tippeket, házilagos kivitelezésre. Gondolom, hogy valahogy meg
kéne oldani a rugalmasságot is és azt is, hogy ragadjon a kiegyenlítőhöz.

Előre is köszönöm,  Palasik Sándor