[Epitesz-barkacs] UV/ózon veszélyei

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2008. Május. 21., Sze, 03:02:30 CEST

Sziasztok!

Koszonom a valaszokat!

Ez sajnos lakoteren belul van, es ami problemas (lehet), az a visszavert
feny (direkt fenybe nem lehet belenezni, csak ha valaki felmaszik egy
szekre) es az ozon, amit ugyan folyamatosan sziv kifele egy ventillator,
de eleg rendesen erzodik tobb helyen is a szaga. Utobbirol csak annyit
talaltam, hogy mergezo (ezt en is tudtam), meg hogy 500 ezerszeres
higitasban is erzodik, de hogy mi a mergezo dozis? Meg annyit talaltam,
hogy levego fertotlenitesre 15W/10m3 szokasos. Szoval semmi konkretum.
Nincsen vegyesz vagy biokemikus/fizikus a csapatban?

Udv
pi