[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Május. 30., P, 13:54:23 CEST

szepygab at fw.hu írta:
> Mennyire verned szet a hazat?

Semennyire, most ujitottam fel a furdoszobat :-)

> A korrekt megoldas az lenne, hogy kiszedni a kozfalakat, felverni
> az aljaztbetont. Megcsinalni a fofalak ala is az uj szigetelset,
> es ehhez kapcsolodoan folyamatos vizszintes szigetelest a teljes
> padlofelulet ala (ez altalaban egy szerelobeton retegre kerul, de
> ven enelkuli megoldas is) Az igy szarazza tett aljzatra
> allithatnad a valaszfalakat, kerulhetne ra egy jo reteg
> hoszigeteles, majd egy usztatott esztrich - esetleg
> padlofutessel. Ez a maximalis program, ami nem olcso, de ha jol
> csinaltak 50+ evre megoldas.

Ha mar ilyenbe belemasznek akkor a kemenyeket is ki kell bontani, ujat
epiteni, stbstb... nem egy olcso villamtrefa.

> Megprobalhatod a kozfalakat vegigfurkalni es impregnalni (pl.
> dryzone-nal), a falakon ez segíthet, de ha az aljzatbeton is
> ndevesedik, azon nem.

Azt nem tudom, meg nem szedtem fel a linot sehol, de gondolom nem tul jo
allapotu sehol az aljzat. Valszeg marad a dryzone, illetve megnezem mi
van a lino alatt.
--
Hofferek Attila