[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Május. 30., P, 14:50:38 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De, valszeg fagy. Illetve nem tudom, mindenesetre mindig leeresztem a
> vizet, kimopolom a klotyó bűzzárját, kirongyozom a wctartályt,
> kiürítem a szifonok vízzsákját, kieresztem a vízóraaknában a
> csövekből a vizet, leeresztem a forróvíztárolót, szóval ilyesmi :-)

Nem lenne jobb valami alacsony hőfokot tartani? Nagyon drága lenne?
Mondjuk +3...+7 fok között valamit - attól függően, hogy vannak-e a
külső falakban vízvezetékek. Ha nincs, vagy le van eresztve, a +1-2 fok
is jó lenne. Na meg valami szellőztetés, de tényleg ellenáramú
hőcserélőn át! Pici, szerény, szakaszos.