[Epitesz-barkacs] akku

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Nov. 2., V, 14:27:25 CET

megerositem. a szokasos akkuk (tipusfuggetlenul) 2 het alatt kepesek
rendesen lepusztulni a zacskoban is. Ezert en a nagyobb rendezvnyek
fotozasa elott par nappal elkezdem az osszeset kisutni es tolteni.. van
jopar szett. de tapasztaltam, hogy a gyorstoltok sajna hamar
tonkreteszik az akkukat, erdemes azt a 8 orat legalabb raszanni egy
toltesre. Kulonben leginkabb GP-t hasznalok. van ami mar 3 eves kollekcio.