[Epitesz-barkacs] akku

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 2., V, 19:17:46 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Van, most akciozott vele az austrotherm

Volt. :-) Csak október végéig tartott. (A honlap szerint.)

> Van egy labor hőmérőm, ami profi darab, csak nehéz lesz leolvasni
> az emelkedést, a méréshatára ugyanis 300 fok :-)

Volna rá egy fogadásom, hogy sosem fogod ezt a mérést megcsinálni. :-)

De talán nem is éri meg, mert (újabb gyors számolás) a mérésnél a
melegedési időállandó valami 8500sec, szóval 2,4 óra körüli, tehát 3T-vel
számolva is egy műszak. Igaz, hogy ez még mindig kisebb, mint a 3 hét. :-)

Én meg sajna nem nagyon tudok korrekt más megoldást az energiavesztés
detektálására. Aki nagyon vágja az aksi lelkivilágát, az talán a
kapocsfeszből tud következtetni. Végülis az összes mobil ketyere is valami
hasonlót tesz.