[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: anya

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 3., H, 06:31:57 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.03. 00:58:03 +1h-kor írta:

> Ez nem zavarna, az zavar, hogy el kell menni érte, aztán lehet, hogy
> valami szerszám is kell hozzá, szóval nem tudom gyorsan megoldani.

beugrott egy zártszelvénybe való műanyagos dűbeles alkatrész
(kb 8 évvel ezelőtt) emléke

ahol a zártszelvényben ( a belső üregében ) a belehajtott csavar tágította
ki a dűbel végét, és a dűbelvég vette fel azt az alakot, ami a
"zártszelvényes ellenoldal anyáját alakította ki"
(hasonlóképpen, mint ahogy a hungarocelles hőszigetelésnél egy zártszelvény-
hez való dűbel rögzítése teszi)

> Az nem jó, festett felületekről van szó.

bocsi, erre nem gondoltam