[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 15:53:27 CET

On 4 Nov 2008 at 14:26, vajk fekete wrote:
> ha lenne 3000W napelemem,
Van fogalmad, hogy az mibe kerülne?

Nem voltam itthon és nincs időm végigolvasni az egész témát.
A felvetésben említett cégről viszont van személyes
tapasztalatom.
A honlap sok hasznos információt ad, de elég sajátosan
öntömjénező a stílusa.
Rendeltem tőlük egy légcsatornázható beltérit és egy jókora
kültérit. Megcsináltak egy egyedi idomot, ami a falban megépített
légcsatornához illeszti a beltérit. A beltéritől tovább standard
spiró csövekkel mentek az ugyancsak faláttörésen át elérhető
továbbvezetésig.
A  hely elég szűk, azt viszont sikerült úgy beépíteniük a 250-300
mm-es csövekkel, hogy fejbeverés nélkül nem lehet alatta átjutni.
Ha az egyedi illesztő csonkot nem a legegyszerűbb módon
csinálják, hanem egy vízszintes könyökként, akkor a beltérit 90
fokkal elforgatva tehették volna fel, és sokkal kevesebb, jobb
nyomvonalon vezetett csővel mehettek volna tovább.
Sajnos a felmérés után nem volt tervbemutatás, hanem rögtön
szereltek, így már a kész helyzettel szembesültünk.

Az ügyfelek kezelése a rendelés felvételéig rendkívül rugalmas,
utána már korántsem érzik annyira a kapcsolattartás fontosságát.
A berendezéseik minőségiek, de az egész csapat drága. Nem kicsit,
nagyon :-(

üdv

szepygab