[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 19:01:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az "A" kat. klíma a 720W-os  áramfelvétel emiatt volt fontos, mint a
> "C" 1010Wattja

Én ezt értem, de ezt nem szabad szentírásnak venni. Ez a klíma is azt
csinálja, hogy minél melegebb van kint, annál nagyobb áramot vesz fel.
Szóval ez a 720W nem egy fix érték, hanem csak egy konkrét mérési
elrendezéshez tartozó adat lehet.

> most még semmivel nem tüzelek, ( a kémény lebontva, a kazán kint az
> udvaron) (18celsius a szobában) most szerel(get)em a klímás központi
> fűtést, de még nem tudtam teljesen befejezni

Akkor jó munkát! Arra figyelj, hogy a hét végére már bejön az ilyenkor
szokásos időjárás, szóval akár erősen dideregni is lesz mód. :-)