[Epitesz-barkacs] mosógéphőmérős kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 7., P, 20:05:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a fém-fém bilincsgond kikerülhetetlennek tűnt nekem :-(

Én natúr rézdróttal kötözném oda. A rézdrót mindkét felületen elég hosszan
felfexik, és át is viszi a hőt. Trutyi se kell. A hőszigetelés igen. Nem
biztos, hogy jó a hungarocell, nem bírja a hőt, de ki lehet próbálni. Van
neked olyan csöved, amit a csövek hőszigeteléséhez vettél. Ebből, ha még
van maradék, vághatsz darabokat, ezek biztos bírják a hőt. Szigszalaggal
rárögzíthető, vagy kábelkötözővel, de több rétegben, és
kiszellőzés-mentesen.