[Epitesz-barkacs] KPE golyóscsap?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 11., K, 22:43:57 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.11. 20:58:30 +1h-kor írta:

> És vajon elküldik pl utánvéttel vásárlásra, vagy érte kell menni?

viszonteladó partnereikhez  keddenként
"Kiszállítási útvonalaink:
2. Kecskemét-Budapest
"
de hogy kik a pesti viszonteladók, az nem derül ki
nem kereskedőknél 100e Ft felett  150km-ig a vevő
terhére futárral elküldik

de kisebb értéknél olcsóbb leutazni, pláne vasúti kedvezménnyel :-)

hát örülnék neki :-)