[Epitesz-barkacs] korrozÄ?­v kÄ?Ĺ?zegek hÄąÄtÄ?Ĺ se?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 13., Cs, 13:02:32 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a samott helyett  pl. zártszelvényből lenne a tűztér fala, itt a
> tűztér és a tűztér csövekből álló fala fizikailag elválasztott
> és a csövekben (zártszelvény) felmelegedett levegő mehet a cirkó
> hőcserélőjébe

Szerintem nem jó az elképzelés, mert ha a zártszelvények olyan hidegek,
hogy el tudják viselni a viszonyokat, akkor tökéletlen égéshez vezet a
dolog, ha meg elérik azt a hőfokot, ami kell a tökéletes égéshez, akkor
nagyon rövid ideig bírják. Arra kell törekedni, hogy a hő a rendszerből ne
az égési térben legyen elvonva, hanem az égéstermékből, amikor már
befejeződött teljesen az égés. Persze az égési tér hőszigetelésén át is
megy kifelé hő, ezt a bemenő levegő előmelegítésére célszerű használni.