[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 14:19:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Fekete Pákó 2 hétre kapott 1milliót (celeb vagyok, argentín őserdő)
> Győzike 2,5 millió forintot kapott, a többi sem kevesebbet

Nem kell tőlük irigyelni. Ez egy ilyen dolog, van rájuk kereslet, nagy a
nézettségük (jól jellemzi a nézőket), és nem közpénzből jön össze ez a
pénz. És ez a lényeg.

Néha belegondolok, hogy egy-egy híresség, pl popénekes egy perce a
szinpadon átszámítva az én munkával töltött óráimat vajon mennyi időt
adna. De a leggazdagabbakra se vagyok irigy. Elvileg mindenkinek áll a
zászló, de evidens, hogy csak nagyon kevesen lehetnek fönt, akár jó, akár
rossz a teljesítmény, amit nyújtanak.

> Bea asszony Győzike feleségeként került be a köztudatba,

Szerintem van esélye, hogy "kinője" a férjét. Nem egy észkombájnnak tűnik
ő sem, na de azért ég és föld.

> és hát udvaros dorottya versenytársa lett a semmiből jó kis gázsival

Francokat! Udvaros Dorottya színművész! Nehogymár egy kategóriaként
kezeld!

Ma dél körül belenéztem kaja közben a tv-be, és láttam olyan rettentő
nyomorult gyerekeket, különösen az egyiket, hogy elszégyelltem magam,
amikor arra gondolok, hogy ilyen-olyan bajom van, és ezért (magamban)
nyafogok. Agyilag is sérült kiskrapek, epilepsziás is, meg is vakult
szemben fejlődő daganat miatt... eleve valami 70 dekával született, egy
percre nem lehet magára hagyni. Hát szóval ég és föld, minden van. (Aztán
persze egészen vad gondolataim is támadtak, amikor mesélték, hogy már
eddig is milliókat költöttek a gyógykezelésére, és még vagy 15 milliót
terveznek a közeljövőben, és tudom, hogy ennyi pénzből, meg amennyit a
hasonló sorsúakra költenek, mennyi egészséges, jóeszű de szegény gyereket
lehetne megetetni, felöltöztetni meg ilyenek. Szóval ez ugye a másik
véglet.

A nagy tömeg meg ott van középen-alul, viselik a terhet, ahogy a csillógó
üvegpalota alatt is meddő kőzet, anyaföld... van. Nekem teljesen megfelel
ez a meddő kőzet szerep. Akinek nem, az törekedjen felülre, hátha kiderül,
hogy fényes, csillogó és elkápráztatja a többieket. Ha nem jön össze,
visszakerül a meddő közetek közé, ki lejjebb, ki kevésbé le. Vígasz: a
föld közepénél nincs lejjebb ezen a mi világunkon - fizikailag. :-) De oda
nem juthat akárki. Nagynak kell lenni a fajsúlynak, nagyon nagynak. :-)