[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 14:23:04 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nemcsak a bulvársajtó cincálja őket, hanem a nép is a piacon, strandon

De ők ezt zömmel szeretik! És nincs is ezzel semmi baj.

Egyszer a nyugatinál lévő metro áruház vagy mi van (volt) ott (marha rég
jártam arra) találkoztam a bejáratnál a Zoránnal. Rögtön felismertem, de
nem szóltam egy szót se, gondoltam hadd legyen neki legalább tőlem egy kis
nyugta, magánélete. Aztán fene tudja, lehet, hogy megsértődött magában. De
nem hiszem, hogy így gondolkodott volna. Más hírességeknek nagyobb
szerencséjük volt, nem találkoztam többel így. :-)