[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Nov. 14., P, 18:12:17 CET

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo ezt írta:
> az meg pláne megfizeti, aki sms-ben, meg egyéb telefonos módon
> (saját akaratból) szavaz is rájuk (akár csak naponta többször is) :-)

  Az "aprópénz". A döntők esetén szokott lenni 20-40 millió forintos bevétel
az emelt díjas szavazásokkal (majdnem dolgoztam egy ilyen helyen :).
Ugyanakkor a három órás műsor alatt lemegy 36 perc reklám, ami 150-200
milliós bevételt jelent. De ez csak a döntők esetén van így, az ilyen műsorok
elején kevesebb a néző, kevesebb a szavazó is - tehát kevesebb a bevétel.

> persze örülnék neki, ha főműsorban "normálisabb" műsort látnék

  Nem kell nézni. Amíg van néző, van reklámbevétel. Amíg erre van igény, ezt
szolgáltatják. Mondjuk a szocializációt megnehezíti, ha fogalmam nincs, hogy
a többiek miről beszélnek, mert nem nézek tévét... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor