[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 18:47:09 CET

Hofferek Attila wrote:

> Olyan lehet ez mint Elena Ceausescu volt, aki isten tudja milyen
> tudományos fokozatokkal rendelkezett, korlátozott írástudása ellenére
> is :-)

Azért én nem lennék ebben olyan biztos. Először is Bea asszony semmiféle
ilyesmivel nem kérkedik (vagy én még nem hallottam). Másrészt figyelembe
veendő, hogy ő is egy cigánylány, bár nem ismerem a familiáját, de simán
el tudom képzelni, hogy ha ugyanezzel a szellemi adottsággal egy nem
cigány családba születik, jóval többre vitte volna - nem anyagilag értve.

Semmit nem tudok ellenőrizni, utánaolvasni, csak infók nélkül valakit nem
fogok a szellemileg legalsó 2%-ba sorolni származási alapon. Ezért persze
sem ezt, sem a másik végletet nem zárom ki, miközben a középmezőnybe
tartozást vélem a legvalószínűbbnek. Ahova kb magamat is sorolom.