[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Nov. 14., P, 20:30:30 CET

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo ezt írta:
> nem tudom, hogy az én analóg vételemet mennyire tudnák érzékelni, mérni?

  Nem mérik. Van egy 2000 fős minta, akik kb. reprezentálják a magyar
demográfiát és kapnak pénzt azért, mert mindegyiknek speciális távirányítója
van, amelyik jegyzi, hogy ki-mikor-mit nézett. Ebből 5000 fős statisztikai
pontossággal megmondják, hogy mit néz az ország és melyik korosztály mit
nézett. Annyi aktív részvétel kell, hogy családok esetén be kell jelölni,
hogy ki volt a tévé előtt, illetve a reklám alatti sörivást is vezetni kell.
  Egyébként a tévéreklámok és a fogyasztás között van leginkább korreláció, a
többi reklám esetén nem mérhető ennyire jól a közönség. Szóval az, hogy egyes
emberek mit néznek, nem számít annyira, de mivel eléggé reprezentatív a
minta, egész jól mutatja, hogy mi érdekli munka után az embereket.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor