[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 14., P, 20:43:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.14. 18:42:38 +1h-kor írta:

> Persze, senkinek sem, ha így van. De ezek a - szerintem - kissé degenerált
> emberek nem így vannak vele. Bátran belefognak bármibe, amihez evidens,
> hogy közük nincs. Múltkor láttam egy kész átverés epizódot a Kiszel
> Tündével, aki normális is lehetne, ha nem szenvedne tök hasonló bajban.

> "felénekelt" valami rémséget, valami gyalázatot, és még jó képet is vágott
> hozzá. Valami ilyesmire gondolok. Az önmegszégyenítés se gond, nem veszik

van egy (orvosi szak)könyv, a DSM-IV-R címen, ami a mentális betegségek
nemzetközi osztályozása
(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders 4th Edition-Revised )

ezek alapján az emberek 98%-a besorolható valahova :-)

> észre sem, simán bohócot csinálnak magukból. Állítom, hogy a nézettség nem
> pici része abból jön össze, hogy az emberek kíváncsiak, meddig lehet még
> süllyedni pl győzikééknél. Szó sincs itt arról, hogy húdetetszik annak,

bevallom ezt nézem én is, hogy mennyire tudnak lesüllyedni :-)    DSM-IV-R