[Epitesz-barkacs] hőmérők pontatlansága :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 15., Szo, 11:55:42 CET

érdekes összekalibrálási eredmények :-(

ugyanazzal a felmelegedő közös vízzel közös térben mérve

egy  "hőmérő 0 - 120 celsius" (amit a padlófűtéseshez is láttam csatlakoztatni )
(ez volt a mostani, frissen vett, azaz a kezdetben "hitelesnek tekintett")

egy hasonló, régi bimetálos 0 - 160 fokig (amit már pontatlannak is tekintettem)

és egy WM66 mosógépben volt hőmérő
*****
hát  a forrásban levő, zubogó forró vizet
az új, origin csomagolásból kibontott 108 celsiusosnak mérte,
a másik, régi bimetállos 94celsiusnak
a  WM66-os NDK mosógépben élt meg 100 celsiusnak

budapesten úgy nagyjából 100-nak lehetne tekinteni
******
április előtt (az EU kitiltja a higanyosokat) kell venni
egy pontos, higanyosat, hogy az újonan vetteket
ujra lehessen kalibrálni

a bimetállosokat meg érdemesebb kilóra megvenni
a méh-telepeken
a elektronikusokat szoktátok ellenőrizni??