[Epitesz-barkacs] MOFÉM újfajta hozzáállása :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 15., Szo, 12:12:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.15. 11:50:01 +1h-kor írta:

> Nem értem. Van ugye egy csavarja a négyszögnél, ez szorítja rá a négyszög
> öntvényt a golyós kiképzésű alkatrész végére, kettő van a leszorító
> fedélhez. Mi a negyedik? Még a leeresztőnek sincs negyedik, a lenti
> alkatrész, ami a visszaeresztésért felelős, ott sincs csavar.

a 3/4-esnél a leszorító fedélnél 2 van, az 5/4-esnél pedig 4
( na, ez a "leszorító fedél" nem jutott eszembe :-( )
és ebből a 4-ből az egyik a faramuci

a nagyon faramuci fejet legvégül (ha végképp nem megy) kifúrom,
a leszorított alkatrészt kiszabadítom, és a benne maradt csonkot
általában egy erős fogóval már sikerülni szokott :-(

(persze közben pöfögök, a tervező összes felmenőjét emlegetem, stb )