[Epitesz-barkacs] MOFÉM újfajta hozzáállása :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 15., Szo, 12:59:11 CET

Acs Gabor wrote:

> Józsinak mondom a 9-es imbusz ügyében, hogy egy hatlapfejű csavar feje
> nem megy bele?

Nem, mert ott is 8-as (M5) és 10-es (M6) a módi. De nem érdekes most, csak
azért akartam szétszedni, mert a múltkor ide írtam, hogy ha kezembe kerül,
megnézem, szétszedem, na meg érdekelt is. Majd ha szétszedem mégis,
elsősorban az fog érdekelni, hogy a golyó része egybefém, vagy galvanizált
sárgaréz. És hogy milyen a felülete azokon a részeken, ahol tömítés
dolgozik.

Inkább majd veszek egy imbuszkulcsot, máshoz is kellhet az.