[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 15., Szo, 18:36:40 CET

> egy kádlefolyót szerelnék bele, (mint egy zuhanytálca alá)
>
> csak most deszkából összeeszkábálni, pácolgatni, ragasztgatni, stb.
> most nincs kedvem,
>
> bár lehet, hogy egy nagyobb nejlonnal kibélelt lécváz lesz a vége...
>
> persze, ha létezik készen kapható, érdekelne

én eloször egy virágláda alátét tepsit tettem alá,
aztán találtam egy régi fajta fénycso házat amiben 3x40W fénycso volt.
az egész trapáz alakú muanyag, néhány vas tartóval, ezeket kiszedtem,
majd maradtak a lyukak, ezeket kétkomponensuvel beragasztottam és
a volt kábelbevezetésbe csavartam egy villamosipari tömszelencét amibe
egy 15 mm-es réz könyököt szorítottam és erre rá az elvezeto csövet.
nekem nyáron ebbe csöpögött a kútklíma lecsapódó párája.

zsolt