[Epitesz-barkacs] Fagyálló ablakmosó autóba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 15., Szo, 18:38:32 CET

Auth Gábor wrote:

>   Vettem kocsiba -40°C-ig fagyálló ablakmosót... mindig zavart, hogy
> a -15°C vagy -19°C besorolású nagyobb hidegben szinte azonnal
> ráfagyott. Nektek van ilyesmi tapasztalatotok?

Igen. Ez akkor fordul elő, amikor maga az ablak hideg. Ráspricceled a
fagyálló ablakmosót, szempillantás alatt kipárolog a törleményből :) az
alkohol, a maradék pedig víz, és az odafagy.

Tulajdonképpen az ablakmosók fagyállósága azért kell, hogy a csőben és a
tartályban ne fagyjon meg.

Persze elvileg létezhet olyan folyadék, ami nem több lé elegye, és nem
fagy meg, csak nem hiszem, hogy ablakmosóként árulnak ilyesmit. Ilyen pl a
tiszta alkohol. :-)