[Epitesz-barkacs] Fagyálló ablakmosó autóba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 15., Szo, 19:17:30 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.11.15. 18:33:58 +1h-kor írta:

> Ebbol kovetkezoen vizmentes (100 %-os) etanolt kene hasznalj.
> Letezik, de nem hiszem, hogy megfizeted.

pl. bor fagyáspontja, alkoholtartalomtól függően -4C foktól -10 C fokig terjed

most látom, hogy sokmindent kihagytam az órákon:

Gyakorló feladatok – 5.A.- 6.B. hét
Hány tömeg% etanolt tartalmaz a bor? 6. Az 1,37 mol/dm ... Számítsuk ki a vizes
fagyálló fagyáspontját, ha 42,0 tömeg% glikolt (etándiol – C ...
http://cheminst.emk.nyme.hu/gyakorlat/05a-06b-gyakorlo.pd

Az alkohol fagyáspontja alacsony és ezért a pálinkás baracklekvár még a mélyhűtő
http://hk.wigner.bme.hu/karilap/%3Fcat%3D7