[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Nov. 16., V, 22:16:15 CET

-----Original Message-----
On Behalf Of jhidvegi

Ma dél körül belenéztem kaja közben a tv-be, és láttam olyan rettentő
nyomorult gyerekeket, különösen az egyiket, hogy elszégyelltem magam,
amikor arra gondolok, hogy ilyen-olyan bajom van, és ezért (magamban)
nyafogok. Agyilag is sérült kiskrapek, epilepsziás is, meg is vakult
szemben fejlődő daganat miatt... eleve valami 70 dekával született, egy
percre nem lehet magára hagyni. Hát szóval ég és föld, minden van. (Aztán
persze egészen vad gondolataim is támadtak, amikor mesélték, hogy már
eddig is milliókat költöttek a gyógykezelésére, és még vagy 15 milliót
terveznek a közeljövőben, és tudom, hogy ennyi pénzből, meg amennyit a
hasonló sorsúakra költenek, mennyi egészséges, jóeszű de szegény gyereket
lehetne megetetni, felöltöztetni meg ilyenek. Szóval ez ugye a másik
véglet.
Nekem azért ilyenkor mindig eszembe jut a Tajgetosz...
Mondjatok akármit.
Ki járt a Bodies kiállításon?