[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 17., H, 21:47:39 CET

>> Bocs, hogy előre én válaszolok.
>
> én örülök neki

igen így már érthető, kedves Józsi köszönöm, hogy összefoglaltad, így nem
kell az eddigi levél áradatból kihámoznom a lényeget :))

én is akartam foglalkozni a hő kitermeléssel.
megkerestem egy céget aki ilyeneket telepít,
majd elszaladtam a 1,5 milliós ajánlattól.
és még lehet, hogy nem is tudják megcsinálni,
mert ha gázos a víz akkor sok probléma lehet vele.

rendben van, az én búváromat úgy árulták, hogy 400 W.
valójában fogalmam sincs mennyit fogyaszt nem mértem,
lehet, hogy csak 50-100W-ot, mert nem kell annyira erölködnie 4 méterről,
bár mire az utána következő 25-30 méteren kifolyik a víz, hát ott már csak
csordogál...

> létezik 50Wattos venti, (Superama) 40 centis átmérő
> álló ventillátor Superama /SR-16/,

A ventillátorok, meg 4 db 50 wattosra gondoltam, mert a legújabb
hűtőradiátorom már majd 1m2-es és négy db ilyen gagyi ventit teszek rá. (még
jó hogy lomtalanításkor kidobják az emberek így nem került semmibe sem, csak
meg kellett olajozni a csapágyaikat, mert szorult (valszeg ezért dobták ki)
szóval az egy venti az kevés levegőt nyom át rajta, ezért akarok rá 4-et
tenni.

Viszont van egy olyan masinám amire rá lehet kötni akár a hálózati vizet is
és hőt tud elvenni belőle vagy hőt tud leadni neki így fűteni és hűteni is
tud. saját vezérlése van
(néhány hőkapcsoló meg relé és ki-be engedi a vizet automatikusan, meg 3 db
kb. 30 cm-es ventije.

Még nem üzemeltem be, mert mágnesszelepes a vízbeeresztője és nem akartam
egyből szétberhelni, hogy simán átfolyósra alakítsam a kúthoz.
a mágnesszelep meg tíz perc után meglehetősen meleg.
Félő, hogy fél napos üzemelés esetén leég.

Megnézem az adattábláját, hátha valaki ismeri a cuccot.

Kérdésem lenne, hogy érdemes lehet vele foglalkozni ?
Mert kb. 3x akkora kompresszor van benne mint egy mezei hűtőszekrényben és
szerintem áramot is fogyaszthat rendesen.