[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 18., K, 08:40:03 CET

> azt a slag átmérője is befolyásolja
> mekkora csővet kell rászerelni 1/2 collost? 3/4-est?

3/4 a kifolyás, a kútból 1colos jön fel aztán 3/4-re szűkítem,
mert olyan tömlőm van, és ez megy a radiátorra, és onnan
megint 3/4-el megy végig.

> az tényleg kellene

az valahol az alján van.
kimentem, hogy megnézzem, aztán rájöttem, hogy most így
reggel nem vagyok olyan kb.100 kilós doboz emelgetős/borogatós
hangulatban.

> attól is függ, hogy mennyire vagy "barkácsos"?

nagyon-nagyon-nagyon, bár az idő múlásával egy
kicsit hatalmába kerít a lustaság, meg elhalmoztam
magam feladattal az elkövetkezendő száz évre :)