[Epitesz-barkacs] autóklíma

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Nov. 19., Sze, 15:54:52 CET

> Előszöris szerintem ha viszed, direkt autóklímáshoz vidd, ne általános
> szervizbe, a klímás erre szakosodott, a szerviznek meg ez egy huszadik
> probléma. Van egy klímatakarító spray, ami kb 2 liter, és jó drága. Ez
> már csak mennyiségénél fogva is kimossa a cuccot, nem csak megöli. Ezt
> az egészet egyszerre bele kell fújni, és jól kicsurog, kihoz mindent,
> fertőtlenít.

Ez már volt egyszer, de, bár elhiszem, hogy kitakarítja, a végeredmény egy
még erősebb szag lett, igaz, hogy ez nem penész, hanem vegyszer. Nem voltam
meggyőzve róla, hogy azt jobb beszívni és nagyon lassan, hónapok alatt tűnt
csak el.

A mosás és mosogatás után is öblít az ember, ezt hiányolom az előző
eljárásból.

Palasik Sándor