[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 20., Cs, 14:25:07 CET

igenigen. nem kell kulon szivattyu, csak a keveroszelep plusz a termofej hozza.

vagy ha megegyszerubbre veszed, akkor mezei szelep plusz termofej.

vagy ha megegyszerubbre, akkor csak a szelep a bypass agba. a padlo ellenallasa fix, fix szelep allasnal max kicsit valtozni fog a homerseklet ahogy a padlo visszatero melegszik.

vajk