[Epitesz-barkacs] telefondrótról világítás? (LED lámpa :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 16:37:17 CET

Auth Gábor wrote:

>   A nép fele ugyanilyen. És ha elkergeted őket, a nép kitermeli az új
> élősködőket, a 4000 polgármester szerinted másabb?
>   Mindenkinek a maga fejében kell rendet tennie, utána meg a szűkebb
> környezetében.

Én úgy látom, hogy pár generációnak kell váltódnia ahhoz, hogy itt
jelentős, a fejekben is tettenérhető változások legyenek. Nekem nagy
csalódás, hogy a fiatalok jelentős részét is sikeresen átállították erre a
régifajta gondolkodásmódra. De talán gyorsítja a folyamatokat, hogy a
fiatalok egyre nagyobb arányban tudnak nyelveket, és járkálnak a világban,
szóval csak felszednek valami tök más mentalitást, leginkább akkor, ha
valamennyi időt valahol máshol is dolgoznak. És erre egyre több példa van.

Szóval legalább a most másfél éves unokám korosztálya talán más lesz,
ebben bízom. Ráhatásom már nem lesz, még az unokámra sem, szóval érinteni
nem érint a dolog, csak jobb abban a hitben élni, hogy később máshogy
lesz. :-)