[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 20., Cs, 23:41:05 CET

miert ne lenne?

addig tekered a keveresi aranyt, amig be nem all a neked megfelelo allandosult allapot. utanna mar nincs ami valtozzon, minden mukodni fog jol

ez a kazan eredetileg is ugy mukodik radiatorokkal, hogy: elkezd futeni, jon a 20 fokos visszatero, megy a 40 fokos eloremeno. 30 fokos vissza, 50 fokos elore. Es igy tovabb. A kazan fixen 20-at tud rafuteni. Amikor eleri az eloremeno homerseklet azt, amin a radiatorok le tudnak annyi kW-t adni, mint amit a kazan fut, akkor beall az allandosult allapot, es mindenki boldog. Ha turhetoen van meretezve az egesz, akkor ez 70/50 kornyeken lesz.

hoppa.

most hogy belegondolok, a bypasst a kazan es a szivattyu koze kellene tenni, kulonben nem a visszatero fog az eloremenohoz keveredni, hanem forditva....

vajk