[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Nov. 21., P, 10:03:28 CET

Hali!
Ezt légyszi magyarázd el nekem, miért fog működni, ha agyon ütnek, akkor sem
értem.
Szeritem ha nyitok ott egy "átjárót" a  kazán ki-bemenete között, akkor
legfeljebb kevesebb víz indul el a padló fele, de ugyan olyan meleg lesz,
mint a kazán kijövő vize, a többi víz meg visszafordul a kazán fele.
Szerintem ezen a söntágon csak jobbról balra folyhat víz, hisz a jobboldalon
nagyobb a nyomás. Az meg rajtam nem segít.
Vagy nem értek valamit...
KI