[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 21., P, 12:34:15 CET

az a linkelt leiras eleg jo, es annal rovidebben eleg nehez!

ilyen primcsosagok meg inkabb osszezavarnak:
 - ketpont szabalyozas hogy 21.5 foknal inditod a futest es 22.5-nel leallitod.
 - P szabalyozas, ha a beavatkozas aranyos a hibaval es kesz. 22 fokot akarsz, megmered hany fok van, veszed a kulonbseget, beszorzod valami allandoval, es ami kijon annyi wattal futes. minel kisebb a hiba, annal kevesbe avatkozol be. szepen hozzasimul az elvarthoz, de azt soha el sem eri. plusz ha a beavatkozodnak van tehetetlensege es az nagyobb mint a rendszere, mindenfele lengesek johetnek ki.
 - Ha azt akarod, hogy a regota fennallo kicsi hiba nagy hibanak latsszon, akkor a hibat integralod, pl az elmult x percre. es ezzel az integrallal is aranyossa teszed
 - es igy tovabb...

vajk