[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 21., P, 16:14:00 CET

nem igazan kell, mert tenyleg arrol van szo, hogy alig kell kakao, de a haz hotehetetlensege nem csokken le.

ertem alatta, hogy egy ora alatt osszegyulik 800Wh hiany, de ez nem is okoz csa 0.3 fok homersekletcsokkenest, senkit nem zavar ilyenkor mar, hogy csak orankent van futes.

a puffer akkor kellene, ha azert kellene csak 800W, mert kicsi a haz hokapacitasa, es 100Wh-tol mar tobb fokkal felmelegszik. ekkor nem teheted meg hogy orankent bedobsz 800wh energiat, mert durvan ingadozna a homerseklet. muszaj 8 percenkent 80wh-t bedobni, azt viszont a kazan nem tud es nem is szeret.

vajk