[Epitesz-barkacs] vas állványzat hegesztése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 21., P, 19:00:29 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Mondanám, hogy gyere, ha tartályféléről vagy más, hosszú, egyenes
varratról lenne szó. Fel vagyok készülékezve ilyesmihez, hogy corgonnal
szép legyen. De az, ami neked kell, ahhoz AWI kell, az meg nekem nincs. És
hirtelen nem is ismerek a környéken ilyet. De hátha a neten találsz, ha
így keresed.

Pl ezt találtam hirtelen:

http://www.hegpont.hu/elerhetoseg.html a XXIII. kerületben, az azért nem
vészesen van messze.

itt:
http://www.internettudakozo.hu/keres/termek/awi-hegesztes/it019099d5

de ha beírok effélét, hogy awi hegesztést vállalok, vállalunk.... biztos
jön még rengeteg találat.