[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 21., P, 20:53:18 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ahol leginkább kellett, ott égett, és a csatlakozó helyiségekbe
> "szellőzött ki", a hulladékhő is felhasználódott

Nem tudom, mekkorák ezek a helyiségek, de biztos nem párezer m3-esek.
Márpedig, ha nem akartatok megfulladni vagy nehézlélegezni, akkor nagyon
sok levegőt kellett kicserélni. Mindegy, hogy ez egy vagy több helyiséget
jelent.

Aztán meg most kiderülnek turpisságok. A gázos, jóval nagyobb
teljesítményű holmi 3 helyiséget fűtött, a kis villany meg csak 1-et. :-)