[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 22., Szo, 08:00:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.21. 23:38:50 +1h-kor írta:

> Nem csodálom. Egy ilyen 11,5 kilós töltet elégetésekor kb 29-30 liter víz
> képződik. :-)

emlékeztek még az   AZ-10 -es gázos vízmelegítőre?
és a
HÉVÍZ KV 6 típusú (FÉG gyártmány) gázüzemű fali
vízmelegítő (12 l/perc)

ilyenek voltak egy YBL díjas (társasházat)tervező fürdőszobáiban
ami 1m*2m alapterületű volt (5,4m3) ülőfürdőkáddal
(a tudomány akkori állása szerint)

ehhez képest egy 5x4m-es helyiség levegőellátása egy ennél kisebb
gázfogyasztású készülékkel reménykeltőbbnek tűnt