[Epitesz-barkacs] automatikus légtérfigyelő berendezéssel ellátott?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 02:33:12 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> (hőmérséklet és idő), A Siesta adataiban nem szerepel a hatásfok, a

Általában a fűtőberendezések hatásfoka 60-90% között van. A fennmaradó
40-10% veszteségi teljesítmény hővé alakul. :-)

> méretek pedig egyikben sem. Köthető-e 1 kéménybe több gázkészülék?

Akárhány is beköthető, de hogy a kéményseprők tutira már a 2-nek sem
örülnek, ha nincs keresztbe reteszelve, az biztos.

> Siesta adott légtérfogat esetén - szellőzés nélkül - mennyi ideig
> üzemel a biztonsági kikapcsolásig?

Micsoda kérdéseid vannak! Van ebben egyáltalán bármiféle védelem, ami a
levegő összetételét figyeli? Engem már az is nagyon zavarna, hogy tócsa
keletkezik az ablak alatt. :)

> A SIESTA nem rendelkezik égéstermék elvezetéssel, így minden
> felhasznált energia a légtér hővesztességének pótlására fordítódik. A
> készülék automatikus légtérfigyelő berendezéssel ellátott, ezért a
> légtér kritikus értékének elérése esetén a készülék egy percen belül
> kikapcsol.

Lehet, hogy érzékeli a CO2 mennyiségét, de ekkor már nagyon vacak lehet
ott tartózkodni.