[Epitesz-barkacs] gázégő rükvercben?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 02:49:43 CET

Moczik Gabor wrote:

> Van az több is, gáztűzhely lángját mértem régebben, az valahol
> 800-900 fok között volt, gázlámpa 1100 körül (rezet lehet olvasztani
> vele)...

Ha elég vékony az a réz, igen. Amúgy keményforrasztani is csak kisebb
holmikat lehet ésszerű idők alatt. A közelmúltban sok rezet kellett
keményforrasztanom, és végül kénytelen-kelletlen, de autogénnel kellett
megcsinálni. Ég és föld, ami a műveleti időt illeti.

Ha manganin is van a dologban, azzal nagyon kellett vigyáznom. Kis hiba,
és a manganin is olvad. :)